Mar 26, 2011

ENTRY 1 KENAPA MESTI TENTANG HIDUNG!

Selsema dan hidung tidak dapat dipisahkan..yer faham..takkan la selsema kuar dicelah2 mata pulak kan?..


terasa sangat disetiap bait2 yang ku tulis ini..setiap itu juga sok sek sok sek..hembusan demi hembusan..seiring dan sejalan...hingus.*atau bahasa sopan nya ialah selsema,kuhembus pada berhelai2 tisu yang xbersalah..baru terasa kewujudan anugerah nikmat hidung yang Tuhan pinjamkan..


ohh rupanya selama ni..terlupa kasih sayang Tuhan..
pada setiap turun naik nafas aku...
oh sangat terseksa.perit sungguh..bila hidung dah mulai stuck..
atau lebih tepat terkandas tersumbat..
lagi2 dia mengganggu takkala aku sedang asyik dihayun dibuai2 mimpi..

8 comments:

Afzan Rahman said...

bila selesema rasa mcm nk potong hidung...
tapi lepas tu tak jadi sebab rasa hidung tu anugerah Tuhan yang tak terhingga. selsema tu kejap je.. nanti lama2 hidung berguna balik :)

wahhh, ramai dah follower dy. kejap je naik. kalah akk.. apa rahsia? :D

Erra Kyra said...

haha..POTONG HIDUNG??parah dah TUH..
BERTENANG2..

RAHSIA NYA ADALAH...

TIDUR LEWAT!!haha=P

smnjak ada blog...selalu tido lewat...(T_____T)*

yaya said...

erra..jgn lupa singgah n follow blog ni juge=)
http://cahayasyurgadunia.blogspot.com

Afzan Rahman said...

ape kne mngena tido lewat dgn follower rmai? hehehe

Erra Kyra said...

K AFZAN....SEBAB MEMBACA ENTRY ORANG DAN TINGGALKAN JEJAK..MEMALAM LAH PON LEH NGADAP LAPPINK LELAMA..SIANG KITE KENA KERJA..^^

Erra Kyra said...

yaya....OK DEAR.^^

Afzan Rahman said...

ouhhh, ye ke? bukan ape... cpat sgt mbiak... ingat gune tonik ape :P hehehe

Erra Kyra said...

huhu...takde lah main tonik2...=D

TWEET TWEET