Mar 25, 2011

PERBEZAAN NISA K DENGAN AKU

NISA KAY mencabar diri nya buat ent3 sampai 10..
aku xdelah hebat sampai target 10...5 entry pon jadi kot....
tuk satu hari ni..dan dalam masa yang sama satu lagi target aku iaitu 
awal solat 5 waktu....(>__<)*hee
hmm sebenarnya terpaksa buat camni..kalo takk..sibuk kejar berblog.berfb..yang the most important aku abaikan..dah jadi kebiasaan kot..sejak akhir2 ni..sebab asyik leka depan komputer lappink ...aku tak sedar..zohor dah berganti asar..saat tu..baru terasa menyesal n kesal.kenapa lah aku ni ngok sangat.tak ngintai2 jarum jam berjalan..ha!jam ni pon satu..cepat sangat napee..(T__T)*wuu



maka aku dapat merasa kan setan2 bersorak keriangan ketawakan aku..berjaya diorang buat begini keatas aku..*sampai ati ko..
 dek kerna hal dunia..hal kecil..aku jadi qada' sembahyang!

aku rasa xberbaloi kalo..ghairah berblog.ber Fb..berada di dunia maya ni...kalo Tuhan..kite hanya pandang sebelah mata..takut2 kalo segala rezki yg hampir tu semua adalah istidraj
<dari kemurkaan Tuhan>...bukan sumber yang diredhoi Tuhan...Nauz..



THE-CAR THE-KEY credit to my group bb::


apakah perbezaan jatuh pokok kelapa dengan jatuh perigi..??


*selamat mencuba....^^

4 comments:

cik fai said...

taw x pe lah. benda benda macam nie boleh uat kite leka. huh!

Erra Kyra said...

YUP DEAR....^^

Anonymous said...

I am truly happy to glance at this blog posts which includes lots of valuable facts,
thanks for providing such data.

my web site; nurse educator employment opportunities

Anonymous said...

Pretty! This was an extremely wonderful article. Many thanks for providing this info.


Have a look at my weblog :: credit repair kit

TWEET TWEET