Mar 23, 2011

VIDEO BLOG PERTAMA ERRA KYRA


Tidak hebat mana...
memadai apa yg ada,syukur pada Tuhan..masih 
lagi beri saya hirup udara oksigen hari ini..
walaupon ada macam ada aura2 nak demam..
sakit ditekak dan hidung mula melanda..
tetapi gagah jugak buat..sebab mungkin mood sedang ok..
tidak heran lah..buruk ke..sakit ke..
bila mood OK..kite akan ON MOTION EYE!
kan saya ada kata saya cam nak berjangkit ngan si demam..jadi pepaham lah tau..
kalo jelas dan terjojol terang terangan 
terjadi nya kesilapan dalam menyebutkan sesetengah huruf...huhu^^
malu lak tapi semangat mahu...^^
video


menu hari ni..memikirkan..apakah yang saya patut buat pada mereka ni...Bismillahirrahmannirrahim...
tangan disensing
menggengam pisau
menghiris-hiris setiap inci mereka
lalu ditumis
digoreng hidup-hidup..*x bernyawakan benda tu?
ok..dan siap!
dihidang...dimakan tuk malam nih...
pilihan muktamat! akhirnya masakan utama adalah ayam masak merah...alahai ketara la pulak separuh dah dimakan dulu...*sape punye keja lar tu..
ini adalah sayur bayam goreng bawang putih..kalo campur ikan masin..urm.lagi cedap nih.
 telur buat eva,my adik yg demam tuh...dia xtahan pedass..so telur je la y layak kan..^^hee

dan pencuci mulut  kite nya adalah.....yogurt strawberry..uhh satu kalo makan memang xcukupp...


berakhirlah sudaa..sekian. maaf lah susah2 je ..berenang selam ..sampai sini..

TWEET TWEET