Apr 25, 2011

AKU SETAN BESAR!

"AKU SETAN BESAR??"

cemas nya aku...
korang boleh terfikir itu aku??
itu bukan aku yang cakap...tapi...


dia !!
hai korang!!kutuk lah aku bebanyak!!aku suke ,,jom buat dosa lagi sama2..lalala~



sedang aku cuba terjah bilik ibonda in law....aku terlihat sebuah majalah buku..yang sedang elok kusyuk dibaca oleh nya...
aku try menyibukkan diri...
menyempel...dan baca sepatah dua ayat dalam buku tersebut...

tetibe..hati aku jerit.

waa...takooottnya!!

bukan..bukan..cite seram....tapi..yg seramnya...
adalah....setan2 disekeliling aku?
aku terbayang....mesti  diowang da besow2 dah sekarang....
*bajet bodyguard neraka aku pulak tuh...
nauzb...
yA Allah Ampun....pasni aku xkan sesekali kasi dia membesar lagi...aku nak azan banyak2..
xkesah lah...belom waktu solat pong..aku nak azan gak!

*eh..lupa lak.pompuan diharamkan azan tapi. xpe..boleh dgn cara isytifar ..^^



"disebabkan aku berjaya buat korang dapat dosa...dan mengutuk2 pulak aku....aku bertambah senang bahagia...dan takyah minum susu dugrow..sekelip mata aku jadi beSOR!haha"

ketahuilah wahai hamba Allah..sesungguh nya..jika Engkau menglafazkan.."CILAKA LAH ENGKAU SETAN!"....kalimah mengutuk seperti itu tidak sesekali membuatnya setan gentar..malahan sang setan akan menjadi lebih besar ,gagah,dan kuat....


bukan nya apa..

aku perasan la sangat...dalam aku xsedar...
aku emosi..
aku akan salahkan setan...

(memandangkan penat lelah aku mencari gambar aku menangisi,tak jumpa..jadi...aku edit jelah!hee^^
...tq PS kerna bagi kerjasama..)
"hoi setan!benci.setan bdoh!dah la busuk!wuu..semua ni sebab kau laa kan..grrr..wuu

dan secara spontan.bla ngah marah n sakit hati..aku mencaci hina sang makhluk bertubuh kan api tersebut..
*ingatkan dia dengar nanti akan marah kite ker? rupanya2...dia bertambah gembira apabila kita mencaci n kutuk2 diowang...bertambah gemOK pulak...eeii..geli kalo dibayangkan..hmm

lepas ni...harap2..aku dan yg baca jangan kutuk2 setan tau..tapi...kite mengutuk mereka dengan cara...
buat apa yang disuruh oleh Allah...tinggalkan apa yang dilarang oleh Allah..nescaya...

mereka  puak2 iblis dan syaitan pulak terguling2 menangis...dan bertambah ramping,i mean KURUS KERING!


....hhmmm padan muke nti diowang kan!^^



*segala dialog tiada kena mengena ngan mimpi atau sesape....hanya kiasan.

11 comments:

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

patut la kalau g toilet rase sempet

besau2 mende2 ni dlm tu..

hehhehee

Erra Kyra said...

LINE PUTIH HITAM........haha buat lawak lak dia.^^

Erra Kyra said...

NAMA CHINA.........ok2 insaA saya akan ke sana....

i like new entri...^^

kechixx said...

semakin hari benda tu semakin membesaw...cuma kita je tak prasan...;)

Erra Kyra said...

KECHIX.............






ya...^^

aniswany said...

eh yeke...tak tawu la plak kalo kutuk dia makin besO,kompom setan yg ada kt anis ni dh obesiti..yela,pasni nk bg ceramah agama la kt setan tuh ^_-

saidatul noor farhana said...

header 2 cantek sbb unik..suka mata 2..:)cantek makeup..:)

Erra Kyra said...

aniswany ...hehe siap ceramah tu..hebat^^

Erra Kyra said...

SAIDATUL NOOR FARHANA......ermm tulah kite tak pandai buat header hebat2 versi 3D ke..atau guna adobe..just guna gambar je pastu tulis2 sikit..huhu...simple sgt..kan..asalkan ada entri ..dan ada follower ..^^

Heidi Shafiq said...

istighfar je byk2.. :)

Izamir Ridzwan said...

baca ayat2 suci alquran nescaya setan makin mengecil...

TWEET TWEET