Apr 23, 2011

ENTRY TENTANG AKU BERBLOG MIX SEGMEN BEN ASHAARI!


Masuk harini dah genap sebulan suku..aku berblog..
tak sangka 
rupa2nya..
jadi blogger ni tak mudah seperti yg aku fikirkan..^^

aku yang memang minat menulis dari kecil ni
sering saja  melampiaskan pandangan ,idea,cerita kedalam kertas..yang sekali gus merupakan diary aku..
cerita suka dan duka.aku.sumenya ada ..
kini..
diatas kecanggihan teknologi ...yang serba maju dan moden 
dengan pantas nya
  mempengaruhi aku untuk sambung menulis diary ke dunia maya..
dengan cara join dunia blogging..
bukan sekadar aku dapat meluahkan pandangan dan cerita..tapi aku 
akan mendapat kawan yang bijak dalam
merespon dan menghargai karya aku...

Dalam selama aku berblog ni ..
aku selalu menjadikan seluruh
perasaan aku sebagai inspirasi untuk menaip..

maka oleh demikian itu

akan terlahir cerita yang indah..

sedih..

gembira..

malu..

comot..

yang berlaku seharian dalam kehidupan aku

bukan kah siapa yang baca n melihat  boleh mengambil peluang..?

yang baik leh dijadikan ikutan..manakala yg buruk..dijadikan iktibar..

ye.memang semua nya kecil. dan kelihatan tidak hebat.
tapi akan jadi besar dan hebat bilamana..
suatu pengkongsian tadi dapat megeratkan silaturrahim antara blogger2..
dan mendapat kenalan baru yg baik dan ramai..



sekian ..^^


*kaca mata saya menjadi saksi...
saya menulis tanpa rujukan mana2 buku sejarah atau kajian tempatan...^-^?'





18 comments:

SiS NaD said...

SaLaM eRRa KyRa...

BLoGGeRS YaNG D SNaRaiKaN tu PuN JaDi SuMBeR iNSPiRaSi SiS... (^_____^)V

JoM Baca KisaH BeNaR... GoSiP2!~ (^_____^)V
http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/04/oh-kisah-si-tuttt-dan-tuttt.html

Izamir Ridzwan said...

semoga terus sukses yer..

Erra Kyra said...

SIS NAD...insyaA..saya datang !!^^

Erra Kyra said...

sumber inspirasi saya uncle comel.IR!!...TQ^^

Dekcik said...

salam perkenalan..comel lah awk nie..hehe..

EB said...

Salam perkenalan..
Welcome to blogging world..
Bestof luck in everything you do...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

menjejak 203 disini!!

♥ salam singgah dari mummy weiyda♥
♥ keep it up blogging ya!!♥
(◕‿◕✿)(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Nabila Huda said...

salam BW dr abg beng beng kebabooomm..

ada bloglist ni..jom join

http://lalabiela.blogspot.com/

::Mastura Zakaria:: said...

followed...nice blog

diyana said...

singgah sini!!
nak kenal2 antara satu sama lain..:))

b!Ntang said...

hye! jalan2 kt sini.. hehe :)
singgah dri blog abg BEN .. lalala.. nice to meet u! :))

Erra Kyra said...

@DEK CIK.........ok salam kenal..kamu pong comel.cakap owang je.^^





@EB............thankz for the wish.^^




@MOM WEIDA..........saya dah serbu blog comel anda..^^




@NABILA HUDA......artis ke awak ni??waa artis dtg tempat kite ;laa...^^



@MASTURA......tq dear..^^



@DIYANA....insyaA saya mai sana gak..^^





@BINTANG............jalan je ke?nape xnaik keta?^^TQ ya...

Pemuda Haparan said...

singgh dr blog abg ben..salam perkenalan..ziarah la yer..=D

http://zonesaye.blogspot.com/

Erra Kyra said...

pemuda haparan.......insyaA..saya ke sana..^^






nak tido dulu...

Alya Esprézzo ✿ said...

cakk cakk..hehe blogwalking dari abg ben ! jom vote abg ben kat sini :)

http://alyaesprezzo.blogspot.com/2011/04/vote-ben-ashaari.html

mas saari said...

salam singgah n follow sini!
Mas dtg intai2 sape sumber inspirasi awak dlm berblog..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

akak cumel, slm ziarah di sini:))
happy blogging ya!

msredcheesecake said...

Cik erra, msred suka bernlog sebab bule dpt. Kawan baru...salam kenal....

TWEET TWEET