Apr 3, 2011

ERRA KYRA JOIN CIK EPAL CONTEST



pertama kali pertaruhkan minda bergelanggang dalam
contest bayi comel CIK EPAL..mata ke kanan..ke kiri..dengan tekun nya satu hari mencari gambar yang agak2 ok dalam versi hitam putih 

lihat...seminit berlalu...
lihat....satu jam dah berlalu....tapi gambar masih XJUMPA!
ok...lihat lah...dah 1hari berlalu...
hurm...dah hampir seminggu...kesian..penat korang tunggu  kan...(T__T'!I)*
*
*
*
*
*
*
*
*
lastly.....kamera meh sini!
ccekikkk!!*bunyik flash kamera bergema.. main kan peranan nya sebagai kuli aku..
...............
.........
.....
..
ha!! yes!i got it!!ok jugak nih...ala-ala muke nonsense..^^
dalam beribu riban gambar shaye...
ini yang terpilih?
apa istimewanya gambar nih??
nak kata cumel..biasa jer..
nak kata stylo milo xjugak kot..
tapi sebab yang ini ada wajah riak.......

 "seorang yang setia pada belog si gadis epal"
kenapa saya suke belog cik epal.....
sebab(1) sangat berciri2 kan gadis Malaysia yang riang dan comel ....
sebab(2) berani,tegas dalam meluahkan sebarang pendapat.....
sebab(3) bila bahasa2 nya kuar xperlu kan auto replay song sebagai sokongan pon.. berjaya buat saya sedih bila ayat sedih...buat saya tersengih bila ayat kelakar ..buat saya insaf..bila dia start berkhutbah..buat saya jadik seram bila buat ayat menakotkan.....hehe
sebab(4) entry nya menarik dan fresh dari ladang lembu malaysia.
sebab terakhir(5) dia selalu berjaya membuat saya jeles tanpa dia xsedar...=')


saya nak tepek 2 orang isteri Dato'....






14 comments:

cik EPAL said...

thanks join contest ni =)

Erra Kyra said...

OKEYH!sukeeee...^^

Afzan Rahman said...

erk? saye Puan Sri lar... hehehe...
thanks ye tag... insyA nnt akn dibuat :D

Erra Kyra said...

KAFZZAN....hehe.amboi nak tinggi2 sangat...xboleh2..nanti dato' murka..^^

Afzan Rahman said...

hehehe, erra lupe ye dato' dh naik pangkat jd tan sri :P

Erra Kyra said...

Hahaha...yek?woaaa TAHNIAh2~huhu-.-'

Erra Kyra said...

k afzan tenguk gambar itam putih atas tuh ok dak?^^

Afzan Rahman said...

oke sesangat la :D cun :D akk lak pening dok pilih gmbo... ta de satu pun yg bkenan :(

Farhan Zulhusmi said...

god luck...keep it up....:-)
suka tgk gambar tu...cantik......

Afzan Rahman said...

erra, dah siap tag... jemputla tengok... and thanks for the tagging ya ^^,


http://afzanpunyer.blogspot.com/2011/04/cik-epal-contest.html

Yuyun Ahmad said...

Hye.. gud luck.. awesome!

Erra Kyra said...

FARHAN>>tq..^^

Erra Kyra said...

KAFZAN....yup dah masuk..best.comel^^

Erra Kyra said...

YUYUN...yeke?huhu..ok.thankz ya.^^

TWEET TWEET