Apr 9, 2011

SAYA HADIAHKAN ADEK 4THUN SY BLACKBERRY!

Dengan hasil titik peluh saya...
tanpa mengerti penat dan jemu....
aku gagah berdiri..
dihadapan kedai...
dengan berbekalkan ...
wang ditangan..
tanpa ragu-ragu..dengan penuh keyakinan....
mahu membeli handphone tuk budak yang baru berusia 4 tahun..
pendek kata..
aku mahu kotakan permintaan nafsu kecil adikku!
sebab aku terlalu sayang kan dia...!!
permintaan nya tu bagi aku terlalu berat...tapi aku gagah kan juga!!
*asal ekau jerit2 nih?tenang2 suda...

ok...tarik nafas ..hembur hembusss...relax..and cool..
sambung cerita...
......ermmm........korang tenguk lah sendiri gambar dibawah nanti korang faham^^ ..
malas nak sambung..lenguh jari menaip..
lenguh2 badan duk dalam keta pulang+pergi+sesat jalan = 8jam tadi pon belom terubat
dan perlu diubat dengan rehat..
*act aku baru pulang dari kenduri kawen dari perak nih.
baru je sampai umah.wuff!!...ya Allah..mata pon dah layu ni..jarum jam pun dah menunjukkan ::01.16am::

ok demi sayang pada yg sedang baca....
aku sambung cerita...^^
Handphone BB Pink <kanan>
itu lah pong yang layak tuk budak techik y belum baligh kan?
ya..saya tahu dek..ini bukan lah seperti handphone barbie yang kamu idamkan...
tapi better adek amek ni kot..
sebab akak era tertarik ngan kaler n body nya xubah seperti akak punya..
kamu kan suke nak sama macam kak era..kan eva kan..??hee^^

aku harap enti2 y tenguk pon suke lah...*kalo suke g beli skunk,smntara stok msih ada!^^

tepaksa gak singgah kedai tadi otw pulg umah..sebab sian dye..
susah2 je dye ulang soalan yg sama..
sebab setiap kali aku meninggal kan si cilik -eva- tu dirumah...
aku pulang jer
pasti dia sudah siap dengan satu dialog.
"kak era belikan tak tepon barbie tuk eva??"    aku mengeluh 5saat..huh~1.2.3.4.5....
"dekk...akak pegi majlis tahlil bukan majlis pesta main barbie atau gi shopping2"..=_='
dan.....
hari ni aku kuar gi kenduri kawen di perak pulak..
setelah selesai..
 aku balik umah la kan..malam baru sampai (bru je sat tadi)...
aku tenguk dia dah tidur...
tetapi...
aku tahu...kalo dia sedar esok ..mesti dye akan tanya lagi..
"ada tak beli ole2 hp barbie?!"
lihat tuan2 dan puan2 sekalian....walopun hanya ke kenduri kawen...
dye pastinya akan tanya camtuu...<aku ckap berdasarkan pengalaman>
biasanya kalo kenduri kawen..ole2 yg dbawa pulang ofcoz lah ..telur ayam,gule2 doposen,muffin o pape jelah yg selalu 
dapat dari kenduri kawen kan?
lainlah kenduri perkahwinan barbie..ke..bla..bla..STOP!
kesimpulan nya: dia tak patut tanya soalan tu kat aku"
((+___+))'
ok lar aku pon da ngantuk..sebelum lebih panjang dan penuh dengan pengisian yg senget..
aku pergi tidur la yerr...mzb sume


*Alamak..telur ayam dan sekuntum bunga terlupa nak bawakk...
dah tertinggal kat bilik pengantin kot?"

hurmm..
zZzZzZzZzZzZzZzZzZ
mimpi aku malam niii...aku main minatang ni..........=))hee

2 comments:

kpah k-poh said...

jom baca entry http://effa-k-poh.blogspot.com/2011/04/blogger-cantik-manis-erra-kyra.html#links

Erra Kyra said...

Kak k-poh......ok saya masuk..
*WAA CAM SUSPEN JER NIH
((O_____O))

TWEET TWEET