Jun 11, 2011

BA:JOM KENAL BLOG SAYA?

Ben Ashaari




maaf bukan tentang blog tapi tentang diri tuan blog.kata nak kenal?kenal tuan punya blog dulula kan?


"Diwaktu zaman era IT berteknologi sedang pesat maju..Telah tergempar dengan berita kehadiran bayi baru lahir seberat 2.7kg pada pukul 2.09AM disebuah Hospital Desa Minang Gombak ..dimana ia merupakan tempat sejarah awek2 cun dilahirkan...Bersebelahan Klinik Yoshida Shinsengumi pada Tanggal 14 Oktober 1991..Dan Doktor mendapati Bayi itu menangis setelah berjaya keluar dari alam rahim ibunya...Nak tahu kenapa dia menangis?sebab.....bayi tu tak pandai bercakap lagi lar!=D.....Bayi ala-ala ayumi pelakun jepun itu pun diberi nama Nurul Khairah yang membawa maksud cahaya kebaikan..Nak tahu tak kenapa Mak ayah nya kasi nama gitu?...sebab...dia tu jantina perempuan lar!=D...terpulang lah kalian nak panggil apa kat dia..erra ker..kyra ke...nurul kee...muziho ke. ..HyeSun ke,sonyeji ke..yuri o apa2 la...dia memang xkesah..^^Nak tahu kenapa saya tahu tentang hidup dia dengan rapi sekali...??sebab...tangan kaki ..badan dan segala yang dia dok hari hari guna pakai tuh..saya yang punya!.pendek citew.Baby itu ialah saya!!^^...." 




huhu..karangan diatas tersebut dipetik dari sini...eh sini...
sekian pengenalan tentang saya..*pssstt yg highlight pink je xtipu k..=P

11 comments:

fierapirot said...

lorh baru lahir rupenye...kekekekekeke...gudluck dear..

SYAFIQAHSALEH said...

datang dari blog abg beng..good luck :)

Erra Kyra said...

eleh fiera ...kite lahir sesama kan?buat2 lupa lak.^^

Erra Kyra said...

SHAFIKAH...tq.^^

MIRA :) said...

huhuhu amboi baby :)

Erra Kyra said...

huhu..baby la sangat..^^thankz mira.

Izamir Ridzwan said...

hye nurul khairah ;p

MaiRa QuEeN said...

singgah follow sini balik..sowy lambat

Erra Kyra said...

Hye Izamir Rizdwan...huhu^^

Erra Kyra said...

Maira Queen....TQ^^

amiyo said...

huh! nasib baik gua baca yang last terus. lepas tu baru tengok tulisan yang kaler pink. =__=

TWEET TWEET