May 5, 2012

PLEASE STRAIGHT TO THE POINT




Wahai hati..kenapa sejak akhir-akhir ini selalu resah..adakah kerana Engkau sedang sedih?
bertanya diri kerana sendiri juga tidak sedar apa punya perasaan sebenarnya nih??
hmm...paling aku takut orang yang aku dah sayang..tak reply mesej apatah lagi tidak berhubung aku lagi..aku akan rasa serba salah yang teruk ! aku tak boleh nak berbaik sangka.. 


"oh mungkin dia busy kott"
"hmm mungkin dia xde kredit kott ?" 

Aku perasan..benda ni sering berlaku .. sejak aku sering berkawan ngan Tuhan..bercakap2 sendiri ngan Tuhan...

Sekali aku dah terlalai...maksudnya..sekali aku mengabaikan Tuhan..

COMFIRM ! bape saat ,minit atau berhari kemudian..


aku akan tak sedap hati...

aku gelisah..


dan tanpa sebab...benda kecik pon aku jadi sedih..sedih..sedihh 

hmm...ya ..lebih tepat "CENGENG" 

maluuu ngan suami..kalo dia terperasan.




      ******************************

renung dalam -dalam




faham lah aku..

Tuhan kan empunya dunia ini... sekali dah aku melengahkan solat...meremehkan kehendak2 Tuhan yang lain...


Dunia pon spontan menunding marah 
dan jual mahal pada aku...

aku sedar..

itu lah dia cash balasan didunia . 









Alhamdulillah..dengan cara teguran ini..
aku cepat2 cari kesalahan diri apa..dan dimana..
sebaik2 nya aku cuba baiki , perbetulkan
dan memohon ampun..





Terima kasih Tuhan.. 
 prihatin dengan aku yang satu dalam jutaan takterkira manusia .. 

='(


harap.. kawan ,dan kamu yang lain juga sudi memaafkan saya andai saya melukai hati kamu..
saya tak tahu..
adakah dengan cara ini..
kamu dapat maafkan..
saya juga buntu hendak bagaimana lagi..
























Erra Kyra











No comments:

TWEET TWEET