Nov 20, 2014

DUA LINE..


MEMO gedik yang 24jam teman guwe.. 
sekarang dia dah mula dipisahkan dari guwe.. gara2 orang baru kan..huhu

TQ memo.. hadiah kan mama kasih sayang..
temankan sepanjang masa .. tak kira time kerja , makan, lepak, chatchot,  bebel , ngaji , semayang..
 Tuhan je tahu betapa lah kite ni rindu nak gomol peluk dia macam hari2 dulu..
 dia pun sekarang ni dikurung ja.. sedih dia sampai tetibe skg gugur2 bulu dan muntah murung lesu.. genap sudah 9minggu kita hanya main tatap mata.. Rindu teruk aku pada kamu tau! 
 miss you.. huhu sabar ya.. kita berpisah dulu ya sayang untuk sementara waktu..InsyaAllahh.. nanti memo ada kawan baru ! InsyaAllah..! haha adoii memo dah bikin guwe emo la pulak! :'D




Hadiah yang keluar dari poket oppa aka husband.. 
jangan dilihat nilai isi dalam nya tapi.. dari nilai sudut hatinya..
itu sudah cukup mahal.. Allah je tahu betapa lah dia bukan suami yang jenis memberi..surprise segala.. untuk aku yang xbiasa dapat apa2 yang tiba2 dari beliau ni..agak teruja dan terharu.. makasih ya mr.jepun huhu may Allah bless you.. <3




 **************************


Semua nya bermula..
 dititik tanggal 14 Oktober 2014..
Alhamdulillah.. Hadiah Hari lahir buat diri sendiri dari Tuhan.. 










Dear anak..
selamat datang menyinggah ke hati kami..
yang selalu dinanti..
penuh sabar menunggu mu hadiri kedunia ini..
kan kami temani dengan hati nurani..

Dear anak....
penantian mu pnuh dengan airmata..
ampun kan diri ini jika belum layak menjadi suri ibu buat dirimu..
belum ada depan mata..
tapi detak jantung mu sangat dirasa dan di hayati..
bersama bait bait suara ilahi..
kamu mampu mendengar..semoga kamu dalam diam juga bisa menghadami..

Dear anak..
sungguh kamu mengajarkan diri ini..
sebuah kesetiaan dan penghargaan..
kamu menjadikan ku semakin hari semakin cinta dan rindu..
cinta dan rindu pada orang tuaku dan nabimu..

Dear anak..
Fahamilah dunia nanti dengan mata hati..
sesungguhnya..jangan sampai kamu tertipu dan terhanyut didalamnya..
jangan terlajak dan terlanjur macam diri ku..
kadang tahu tapi silap langkah melulu..
sungguh aku sebagai ibumu meanangis dan malu..

Dear anak..
ketahui lah satu kata ini..
Cinta dan hormatilah pegangan Baginda..
Cinta hati seluruh umat islam di dunia..
perjuangkan kasih sayang dan ajaran nya..
jangan sampai tidak diendah jauh pula dibinasa..











sekian..coretan berhenti sampai sini. 
 Sesungguhnya yang baik dari Allah ..
yang lemah dan buruk ari diri saya sendiri..moga ada yang sudi tegur agar dapat saya perbaiki..






TWEET TWEET