Jun 2, 2015

APA YANG MENARIK KEBABOM PADA BULAN JUN NI??

Siapa pernah mengalami masa masa kecil..?
semua yang beso sudah tentu lah berasal dari kecil  , dah kenapa ko erra? haha
ok.. ni kisah sibudak kecil yang sudah lah kecil pastu kuat berangan kemain..

malu bila dikenang..

tak cukup dengan lagak persis seperti wan maimunah..
disilih ganti dengan watak cik siti nur haliza dipentas..

itu lah guwe..

sikat dan bedak dirembat menjadi microfone..

nenek guwe buat2 tak nampak..

sebab kalau dia usha lelama kompem time tu juga guwe berhenti menjadi kaku.. merah padam muka..

ya.. dalam acara program sendiri ketika tu.. guwe lah pengacara , guwelah juga pelakon dan penyanyi :D

adehh

dah2 ape ni.. cerita aib sendiri..:P

aloo nama pun anak2..yang lepas bukan gak usah dikenang.. elok dikenang buat ketawakan diri sendiri haha amboi sengih sukee gelakkan orang..xpela gelak laa..memang lawak pun
 =___=' hoho..

Jadi!
 pada mereka yang mempunyai anak yang mengalami sintom2 diaatas haha.. minat berlakon? dialukan lah untuk lebih mengasah bakat nya di bengkel yang akan diadakan pada bulan JUN ini..

bengkel lakonan yang akan diajar sendiri oleh pelakon2 veteran malaysia..

Tidak mengapa.. pengalaman itu perlu diambil sebanyak banyak nya..
bila ada pengalaman , sudah tentu dapat ilmu.. bila dapat ilmu sudah tentu pula akan mematangkan diri..
bila diri matang.. lebih berhati hati dengan kehidupan.. dan menjadi seorang yang lebih dewasa dan kreatif dalam pergaulan dan bidangnya..

BENGKEL LAKONAN
UNTUK KETERANGAN LANJUT
SILA HUBUNGI :

PEJABAT: 03- 50660850
CIK ZARINA RAJA LAWAK: 016-9163544
ENCIK RIZALWAN RAMLI: 019-3722420







Haritu kann.. 
terbaca satu posting kat facebook tau..
giler banyak orang order..
duk belek belek lah.. ape yang ramai sangat duk order kat dia ni.. 
siapa dia..?

laaa ghupenya ciktuu si atien nih rupenyaa..huhu

lama gile tak borak ngan dia.. last jumpa masa gathering budak budak faceboook 2 tahun lepas kot...
memang giler lain lah dia sekarang daripada dulu..

dahlah makin cun terer pulak buat kacang ikan bilis warisan bonda..

katanya tu resepi turun temurun..

ok.

patutlah sedap!

terus apelagi.. 

guwe nak pesan lah kan.. tetibe akaun bank guwe buat hal.. terbantut terus.. 
huhu mimpi jelah guwe kacang sambal ikan bilis ciktuu ni..huhu
nak tunggu balik malaysia alamatnya kene tunggu jugaklah si dedeq dalam peyut ni kuar kan... hmm.. sabo jelah..

korang yang ada disana tu boleh terus contact FB dia..

SILA MAKANKAN UNTUK SAYA... T____T

KACANG PEDAS IKAN BILIS 
CONTACT : 011-22703540
                         FACEBOOK : ATIHAHIZ FATIHAH







TWEET TWEET