Sep 14, 2017

TUTORIAL SEKILAS TENTANG CARA MEMBUAT TALI HANDMADE DIY PUTING.DOT BABY (BABY PACIFIER)


HAI semuaaaa!! ^^

wahhhhh lama tak nampak! sibuknyaaa awak..
huhu kali ni entry ringkas yang telah erra buat masa Qaisara lepas lahir (masa berpantang) haha tak duduk diam kan..??! 

haish.


tentulah. 

excited .

anak girl kan...

ok. Semoga bermanfaat 
cute and fun! takpayah nak stress2 sangat. malas jangan buat beli je k. haha.
Ini adalah cara kalau guwe nak hilangkan kebosanan. i will create something! bila dah jadi rasa macam puas hati. dan kita rasa happy!^^ 

Alhamdulillah.

dan. dikarenakan terlalu berat juga biji2 nya agak kurang tepat juga pemilihan 
manik besar disitu huhu. But its okay. yang penting erra dah kasi tahu(ingatkan) korang awal2! dan Erra pun dah cuba! yeahhhh

dawdaaaaaaw~





















THE END ,
ALHAMDULILLAH. 
DONE.







Image may contain: 2 people















TWEET TWEET