Dec 18, 2017

Nasihat Datin Aisyah buat Erra Kyra


Selamat pagi dunia.. Salam rindu Akhirat!

Semalam..
Masih segar diingatan..

Perjalanan seharian yang berasa seperti bangun dari lena yang panjang..

Alhamdulillah..

Tq so much. For my lovely mama ros.. Kesayangan erra.. Tq sudi ambil anak macam erra jd anak angkat mama..

Ole2 kalau tak berbakul2 bukan mama namanya..

I is sebagai anak terharu macam jumpa mak!(umey) πŸ˜…πŸ˜‚πŸ˜‚






********



Perbualan dengan Datin Aisyah Mak entreprenuer vivy yusof..

Tengok erra ingat anak aunty.. Vivy pun macam erra lah.. Bla.. Bla..bla.(rahsia sembang haha)

Allah!

Aku yang dengar rasa macam suara doa dari langit..

Amin!!

Suka la kalau disamakan dengan org hebat.dengan harapan mampu setaraf dengannya..

Walaupun sedar diri ni banyak kurang boleh ker jdi sehebat dia..


Erra yang tak nonton cite pasal dia. Tak follow sangat dia  tapi selalu dengar pasal dia pun dah buat cukup kagum dengan nya..

Bagi erra..
Anak dia boleh hebat.. Mesti sebab doa mak nya juga hebat.. Mesti Datin Aisyah hebat juga solehah nya..



 " Erra teruskanlah buat sesuatu yang dari 
Hati.. Apa sahaja yang dari hati ,yang kita buat dan kita kata ,orang pasti dapat rasa baik dan manfaat nya " - Datin Aisyah



"Erra kalau nak berjaya.. Istiqomah jaga masa.. Contohi hal2 baik dari orang yang dah berjaya.. Dah brjaya tetap humble,down to earth.. Usaha jadi lebih baik dari masa ke semasa" - Mama Ros 










Tq mama ros kesayangan erra dan aunty dah sudi datang rumah.. Alhamdulillah baik nya Allah hantarkan orang2 yang baik..

Moga tamu membawa rahmat pergi nya penghapusan dosa2 ..

2 comments:

Noriza Abdul Rahman said...

Pesanan orang yang lebih dewasa ni memang sangat berguna untuk masa depan kita

Erra Kyra said...

betul tu kak @noriza .. Alhamdulillah.. :*

TWEET TWEET