Jan 8, 2020

SEMUANYA SALAH KAMU! (curhat)




Hai koranggggsss!!^^

Kemainnya tajukkk
nak salahkan sape tu Erra?haha LOL

Salahkan kamu yang tak putus menyayangi ku
acehwahh hahah tetibe*geli

Ku salahkan diri sendiri yang masih terkedek2 dalam menyusun waktu sendiri..

OK, Sebenarnya...

Tahun ni tahun erra bangkit untuk istiqomah..
segala tekad moga terealisasi

Istiqomah apa??

Istiqomah dalam banyak hal yang positive.

contohnya..

Solat tahjud,
puasa senin khamis
tidurkan anak2 lebih awal
tidurkan diri sendiri lebih awal haha
rajin masak sedap2 untuk Dia(ehhh selamani tak sedap ker haha)
rajin menulis di blog ni..sian dah dia diabaikan terus. Teruk sangat takkan lah sebulan sekali dua jer ko update erra??!(marah ni marahh)
Kami taulah ko sibuk tapi jangan lah sampai takdemasa teruk dengan dia. dia pun ada perasan! *aku yg terasa ,tapi aku yg kena marah dengan diri aku sendiri. dah kenape?!haha
(ok...cayang2 ucukkuuu...*pastu pujuk diri sendiri balik haha)
Lebih aktif juga dalam dunia youtube, bisnes
dunia fashion
dunia bakti social

Youtube Journal Challenge 2020
Bismillah lah..

moga niat ni Allah kabul dan mudahkan..lancarkan...


Syukur juga 2019 banyak benda baru dan hal2 yang aku dapat banyak belajar dan terokai..
Moga 2020 ini jadi penyambung dari 2019 yang awesome!









Allahku,,

Semua ni sebab aku ingin tunaikan seperti mahuMu,...

Berurusan baik dengan Mu, dan juga dengan manusia..

Aku nak jadi sebanyak2 nya manfaat untuk Islam, bangsa, negara, keluarga , sahabat..

Sesungguh Nya Kau maha tahu apa isis hati dan cita cita besarku..

aku semakin beranjak dewasa... tak terasa tahun depan usia dah masuk angka 3 didepannya.

aku harap.. sebelum usia tu bnyak hal aku dpat membanggakan umi ayah..

Allah...

Jangan pernah tinggalkan Erra ya...

Pimpin dan pandulah selalu setiap langkahku..kedipan mataku.. perasaan ku..
jari jemari ku, katakataku.. dan setiap keputusan ku... <3


Terima kasih Allah...


3:47AM
1/9/2020
Jakarta,Indonesia

No comments: