Jun 3, 2020

MIMPI PALING ANEH DALAM SEJARAH HIDUP. YAALLAH MIMPI DAJJAL DAH DATANG...AKU TERMENUNG TAK HENTI.



Sekarang dah jam 3.05 pagi..

Semalam jam2 segini lah tengah dasyat mimpi dia

YaAllah masih terbayang dalam ingatan


........


Jujur...
Ini adalah malam pertama saya dah tak boleh nak lena...sebab 

perasaan berdebar tu masih ada...

Mimpi pernah ke ada sound..??

Ya kali ni ada.

Jelas.

mimpi yang paling indah awal ya tapi jadi dahsyat..!

Gila

Dengan bunyik yang kuat

Dengan kuncu2 dia

Dengan segala hint2 dia

Dia dah datang..(maaf tak dapat tulis detail)

Tidur 3jam,rasa macam lamaa!

Dah niat .

Terbangun nak solat tahjud dan sahur,

Tapi kali ni beza.

4:00pagi

Bangun2 dalam keadaan darah bener bener tinggi

Sakit kepala yang mengoncang tanah

Jalan terhoyong hayang

Apa jenis mimpi itu tadi yaAllah.."??

Jantung yang laju sukar normal

YaAllah...

Apa maksud semua ini.....

Dan...

Itu semua seperti nyata...

Seperti nyata!

Macam dalam movie yang kita ada saksikan persis didalam nya

Stuasi diri yang menyorok diam macam mati

Agar diri tak diketahui

YaAllah...

Maafkan hamba...

YaAllah...

Lindungilah semua orang yang aku kenal..(dalam tu ada orang yg akuu kenal dia heret sama,sebab dia tunjuk berani)

YaAllah lindungilahh...

Semua keluargakuu

anak anakku..

Dari fitnah masihi Djjal.

Jadikan kami orang2 paling kuat tinggi iman.

YaAllah...

Jauhkan kami dari mereka

YaAllah....

Maafkan kami yang leka

YaAllah...

Aku takut nak tidur lagi...

😭😭😭

Apakah gara gara aku
tengok video2 Lathi ? Apa kaitan pula.?! nak kata sebelum tidur 
Fikirkan dia saja pun tidak!.tidur dalam keadaan terang pula.

Allah..

Lepas subuh. Koreksi diri. Cari tahu lagi. Semua video dan blog aku buat searching.
Sedikit lega. Bukan lah aku sendiri. Ada juga dapat mimpi yang sama. Malah ada 7 juga dikalangan ulama dunia. Mimpi kan dia datang juga.

Ya. Sy memang tak lihat dan berdepan dengan dia. Tapi jejak kaki dia saja dah ckup hiruk pikuk kan dada2 manusia..manusia yang masih ada imannya.tahu itu dia.

Semakin wujud manusia2 yang senang kepada kebinasaan sesungguh nya itu sudah tanda dia sudah pun ada. 

Ya.dalam tu dia dah ada.sedang datang ke kita semua. Tak tahu dia cari siapa. Ada kaitan juga dengan covid19 juga.masih blur.nak kata aku banyak membaca ttg dunia semasa pun tak juga.seharian hanya sibuk dengan kehidupan sendiri dan anak anak..baiki diri saja ,solat,lihat diri saja sudah lelah..mana sempat pula aku nak menelaah lainnya..😭

(Sekilas dalam tu..)

Dia.

Sedang mencari mangsa.

Mencari pengikutnya.

Sungguh..menaip ini pun...cemas tak henti.

Ibadah mesti ditingkatkan lagi..

Jaga keluarga kita semua ya.."

Banyakkan baca dan hafal surah alKahfi.alIkhlas.
Jangan pernah lewat solat.Jangan lupa ajak keluarga.jangan diri sendiri saja.

Kita jangan terjebak dengan agenda2 halus dia.
Semua yang berkaitan syaitan,kebinasaan,kemaksiatan dan kemungkaran.

Tolong...

Kalau kamu ditempat saya pasti terkjut bagai bangun dari mati.

Setiap solat aku asyik termenung...

Cerita pada suami dan mama pun mereka macam percaya tak percaya.

Aku rasa dah penat simpan sendiri.

Cerita sini.

Agar kita semua ambil iktibar. 

Moga Allah pandu selalu..bimbing selalu kami....setiap langkah..setiap kata kata..setiap perasaan..setiap keputusan...

Jangan rasa kita kuat iman nak berdepan dengan dia. Sebab hebat mana pasti akan tersungkur.maka cara nya lari lah sejauh mungkin dari dunia yang berkaitan dengan dia.

Aku dah mula start harini..lepas solat tak henti henti doa kan keselamatan keluarga dan anak anak..

Sampai rasa nak furdah je terus. 😭 
(punyalah rasa nak nyorok masih ada)

Jangan libatkan anak anak kita dengan muzik2 yang leka2.sebab makin jauh kita dengan Tuhan makin dia suka.sebab senang dia datang minta berTuhankan dia.

Jaga diri ya korang...

Ingat jangan jauh dari akidah, pegangan.Jangan ada
kaitan dengan laknatullah..sejauh mungkin kita elakkan...

Doakan juga saya😭

Nak Tuhan..tapi nak dunia juga...

Sedangkan ni dah akhir zaman....

YaAllah..

Aku masih jahat....😭







2.43AM
Jakarta,Indonesia
-Hamba yang lemah dan hina

1 comment:

Acuyuhan said...

SELAMAT HARI RAYA!!! Best entry ini :) done follow, follow me back.. thanks
http://acuyuhan.blogspot.com/